sur te'ern

Hej hopp!!!

Pappa klagar på att det inte händer nåt här, att det står helt stilla,
men det är ju bara 4 dagar sedan jag la in sista inlägget,
så så hemskt kan det ju inte vara!!
Så säger han att han kommenterat??
Hittar ingen kommentar!

Verkar inte vara någon annan som saknat mig heller,
helt dött från eran sida med!

Alla fall så har jag precis cyklat hem,
har varit så duktig nu och cyklat till och från jobbet nästan varje dag!
Grymt skönt!

Men fötterna luktar apa, och då tänker jag på Kajsa,
min lillasyster som säger Sur te'ern!

Lite bilder alla fall



Angelina och Morran



Maggan och Angelina på väg till Junsele!



Jag och mamma



Vi var ju ut till familjen Anderssons stuga i Fällviksham (?)
för någon helg sedan och fikade gott och åt god mat,
firade Ulf som fyllde 40!
Vi tog en sväng ut på Rotsidan med,
Patrik var förste barnvakt



Så var vi ju på Olles i onsdags med fina Sandra och Erica!



mina små myskatter



Älskade syster och jag på Gottnerocken!!



Vi var på kakfrossa igår, 33 olika sorters kakor, pajer och tårta



Maggan ♥ Morran

Så nu har jag lagt upp lite bilder från mobilen.
nu ska jag se om jag kan få in lite bilder från kameran med!



Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag läser iallafall din blogg ibland. Och vilket fint kort du fick på kakfrossan. Jättekul att ni kunde komma och jag hoppas ni fick valuta för pengarna.. MVH Marie

2011-07-05 @ 22:54:08
Postat av: Syster

jag kommenterar faktiskt emellanåt! och han sa att han kommenterat på min med men hittar inget! han ba hitte på!

2011-07-05 @ 23:41:05
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0