Fredag!

Hejsan hoppsan!
Knäckt fru här på jobbet,
är så trött idag, har varit allt för många påhitt,
mycket jobb och för  lite sömn...
Men jag har haft superkul!

Var ut i onsdags igen med Magda,
först var vi hos Maja,
sen banga de så det blev bara jag och Magda som ställde oss
i kön för att komma in på Olles,
Men blev en mycket trevlig kväll!!!

har lagt in alla bilder från telefon på datorn hemma nu så
jag ska kunna visa lite vad jag gjort,
men jag får aldrig nån tid att vara hemma...
Är så trött på kvällarna,
vill helst lägga mig på en gång,
men så har jag massa saker för mig så klockan blir alla fall
halv 12 innan jag är i säng...

Men men, cyklade till jobbet i dag med,
ska cykla till Daniel och Maria i kväll för att äta tacos!

Så har jag försökt komma igång med bättre mellanmål,
inget godis och ingen dricka igen..
gick ju så bra i våras,
men så kom jag av mig av någon anledning,
men nu så,
till veckan ska jag släpa mig till gymmet igen med
så jag får nån fart på döfläsket!

Hoppas hinna hälsa på hos pappa i helgen med,
så otroligt mysigt att vara ute i stugan med mina älskade småsyskon där!
Hoppas jag ska få sova där nån gång framöver med!!

Men nu, back to städa butiken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0