så var det snart torsdag

och tiden rinner iväg,
och jag får åldersnojja...

Nu är jag 24,
på fredag 25
och om 1½ vecka så räknas jag som 26,
då är det dags att betala full biljett på buss, tåg och flyg,
betala fullt pris hos tandläkaren,
byta abonnemang på telefonen från Telia MAX 25
och så är det dags för 10 års jubileum från att jag gick ut 9:an!!!

Fatta vad gammal jag blir!!
Borde faktiskt få högre lön också, så jag har råd att bli 25,
och mycket presenter och julklappar !
Stackars mig,

Och rynkig och fet är jag med...
usch, nu går det bara utför......................




Men julkänsla har jag alla fall,
nu är nästan alla julklappar inslagna!
Nu ska bara huset städas,
det ska storhandlas inför fredag och lördag,
fixas sista paketen,
baka tårta
och jobba...

Men nu, ska jag sova så jag kommer i säng i tid för en gångs skull denna vecka..


Kommentarer
Postat av: syster

hahahhahahahha, du är ju för underbar! Fet och rynkig är jag med, trots att jag bara är 23! Vi får slåss mot det tillsammans ;) det kommer nog bli bra allting, tur att du inte flyger och åker tåg så ofta! Men nog kan du fortsätta åka på ungdom!:P

2011-12-21 @ 23:05:30
URL: http://so-square.blogspot.com
Postat av: lippi

nä nu juger du allt inte är du fet o inte rynkig SÅ du måste nog skaffa glasögon DIN LILLA SNYGGING

2011-12-22 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0