Bästa presenten på födelsedagen

Jag har en helt fantastisk familj, och underbara vänner,
de känner mig och vet vad jag vill ha,
vad jag värdesätter,
och det är just dem!!!
Det är de som är det viktigaste i mitt liv,
jag behöver inga presenter bara de finns där hos mig!!!

på morgonen fick jag ett jättefint silverarmband,
Så samlades de alla igår, gav mig massa små paket,
som jag fick öppna en och en, för att sen lista ut vem det kom ifrån,
varje paket symboliserade någon...
det var massa små berlocker till mitt armband,
för att jag alltid skulle få ha dem med mig även om jag inte alltid träffade dem..
Så otroligt fint och underbart tänkt av dem!!
Jag grät då och jag gråter nu då jag skriver om det,
jag blir så otroligt rörd av vad fina vänner och familj jag har!!!



Självklart gissade jag rätt på alla,
känner dem tydligen rätt bra med!!

Det absolut finaste jag fått,
och det värdefullaste!!

Tack alla ni underbara för att ni är en del av mitt liv!!
Jag älskar er!!



En minigran från Kusin Joel



och choklad från kusin joel



Tekokare från Morran och Andrea



En jättefin glittrig duk från Lisbeth och roger,
fick även ett par vinterskor tidigare i år,
plus en av berlockerna!



Tekopp och vänskaps te av Magda



Fotvård från Mariann



Peeling från pappa
helt fantastisk!

Ja det kommer mer bilder, men just nu måste
jag ta och städa lite,
plocka undan, duscha och snygga till mig så vi är klara tills
familjen kommer och firar jul!!

kram


Kommentarer
Postat av: syster

jag är så duktig på presenter!;)

men alltså jag kan inte bli fotad av folk, jag ser ju alltid ut som en tjock tolvåring! Nejdu, dags för bantning och träning med dig kära syster! Efter nyår springer vi och skaffar gymkortet åt mig!

2011-12-26 @ 13:33:47
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0