my baby left me...

Ja nu har Patrik åkt, 05.30 skjutsa jag in honom till stan
och han drog vidare till Östersund för jobb...
i några månader..
Tur han kommer hem på torsdag!
Kommer sakna honom...
fast det kommer nog gå bättre den här gången, än då han åkte till Norge,
för nu är han ju bara borta 3 nätter åt gången, jag har huset,
körkort och bil, så har jag mina småpluttar..

Men just nu är de inte hemma heller...
Lämnade mina små älsklingar hos vetrinären för kastrering..
kändes lite tråkigt att lämna dem där, liten uns av oro som gick igenom mig..
även om de har 10 kastreringar om dan, så kan det ju alltid hände nåt...

Så otroligt tomt här utan dem..
man är ju van att de alltid är där man är!

Har ju inte märkt att de tappat särskilt mycket hår tidigare,
men igår, då bara rök det om Nissan då jag klappa henne..
Så jag satte mig på golvet och kamma henne...



Snacka om håriga ben!



Det blev nästan en hel katt jag borstade bort!

så satt jag och pysslade igår,
klistrade in bilderna på alla våra fina gäster från Bröllopet i albumet där ni skrivit så fina kommentarer.
Såg till min stora förvåning att de enda som inte skrivit var Mamma, Maggan, Linda och Gudrun!!
Min egen familj, kunde inte ens förbarma sig??
Och Maggan som inte ens fanns med på någon bild!

Men det blev himla bra alla fall,
klistrade in alla kort och lyckönskningar vi fick med,
kul att ha kvar och kolla i när det känns tungt eller man bara vill minnas den fantastiska dagen!



Så har jag ju skickat bilder till fotografen som han ska göra ett album till oss,
fixa till bilderna lite, ska bli spännande att se hur det blir!
Måste köpa mer papper,
så ska jag göra ett album med bilder från möhippa/svensexa, förberedelser, vigseln och festen..

Men idag ska jag först åka till Maggan och se om jag kanske kan hjälpa henne tapetsera i hallen,
sen jobbar jag 15-18 på FIN
och sen eventuellt är det KU ikväll, annars åker jag nog på gymmet..;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna Sjökvist

Det var inte dåligt med hår!

2011-04-04 @ 12:22:31
Postat av: Johanna

Vist är det mysigt med katthår? ;) Ungefär det där o lite till brukar jag kunna borsta bort från Mascot! Men jag måste bara säga att jag är himla sugen på att se bilderna från bröllopet! :D Nästa gång jag kommer hem kanske du är klar med att klippa o klistra så man får kika lite i det albumet? ;)

2011-04-05 @ 23:31:15
URL: http://mittalltojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0