Weeeo vad jag är bra!

Hallå där!
Jobb hela dagen, med avslut på Arenan och Tjejkvällen!
Där hade de sålt biljetter till tjejer som fick komma och äta mat
innan hockeyn, Och så fick vi komma dit och vara matchens företag!
Vi delade ut Goodiebags till alla som kom,
Maja började med att berätta om företaget och alla våra kurser medans de åt,
sen fortsatte Niklas Wikegård med grymma historier,
till exempel 'Varför leker inga kvinnor över 40 kurragömma?'
'För det är ingen som letar efter dem!'
Hahaha!! På en tjejkväll, där mer än hälften var 40 plus!!!

Sen var det dags för att se på själva hockeyn,
första gången för mig!!!
Har ju varit i Arenan och sett Make up Show, Boddy Holly, Ladies Night,
Idol och  ätit lunch, men ALDRIG hockey!
Förstod att det var MODO- HV som spelade,
men det är svårt att se på hockey live när man inte kan något själv,
för det första var det grymt svårt att själv följa pucken,
speciellt då man är van, de får gånger man ser hockey på tv,
att det är någon som kommenterar hela tiden vem som gör vad och varför,
Nu var det helt tyst,
förutom vissa 'ÅH', 'NEJ', 'JA!' från publiken!

Man kanske borde börja spela hockey,
lär ju inte behöva träna så hemskt mycket mer då,
de spelar ju bara 16 sekunder åt gången,
och jag orkar faktiskt springa på löpbandet 5 minuter!!
Jämarn vilken bra hockeyspelare jag hade blivit,
det är bara den detaljen med att åka skridskor med!

I första pausen fick vi gå till Baren längst ner,
och det var där det var min tur!!
Jag fick på mig ett Headset, med direktion att INTE sjunga,
sen var det bara att sätta igång,
ca 170 pers som kollar och lyssnar bara på mig,
And I just loove it!
Visade sminktips, dock hann jag inte riktigt med allt,
det är såå mycket info som ska fram på bara 10 min!
Och samtidigt Dema det på en modell!
Men det gick bra, och det var såå kul!

Det bor en liten teater apa inom mig!

Såg dessutom att Niklas Wikegård stannade och lyssnade på mig då jag
pratade, och det tar jag som en stor komplimang,
då han fick alla tjejer att skratta när han själv pratade!

Nä mer sånt här tycker jag!!
I morgon är det dags för att åka till Köpmanholmen och
ha tjejkväll där i restaurangen!

Men nu är jag äntligen hemma,
ska varva ner lite innan jag lägger mig,
Ha en trevlig kväll!!
Förhoppningsvis får jag in några bilder framöver då
vi faktiskt hade en fotograf där som fotade mig in action!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0