Larz Krizters

Hej hopp!
Blev en impulskväll i fredags,
Hade bjudit hit Frank och hans fina flicka Angelika,
då de säger att de ska åka på dansen sen...
jag säger att jag ska då jobba på lördag så jag ska inte med,
men så vips börjar jag och Frank dansa i köket,
och så var suget på topp!!!
Älsklingen avgjorde då han sa att han ville följa med,
det är verkligen första gången han frivilligt följt mig på dans under dessa 9 år!!
Sagt och gjort så var vi på parken,
jag dansade som en galning trots att åldern var 60+ och det bara var halvfullt,
men otroligt så kul jag hade!!!
Foxade och buggade som aldrig förr,
till och med så Patrik sa,
-kan inte du lära mig att dansa?

Im in heaven!



Patrik och Oskar



Frank och bildskygga Angelika



Fast här fångade jag henne,
supertrevlig tjej, hoppas verkligen vi får ha henne här igen!



Tvärr så var inte bandet så bra live,
men hade en grym kväll ändå!



Haha, första gången jag tyckt Patrik ser liten ut,
Men Oskar var grym på att bugga, superkul!!

Tänk och Patrik också skulle lära sig,
och vi skulle kunna åka på dans igen, allihop!
Hade vart såååå kul...
'drömmer vidare'



Japp, missfärgat vatten hade vi i dag med...
Stod där i duschen när och skulle till att tömma duschen,
ja vi har dålig undanrinning i avloppet, trots att jag rensat massor med gånger,
och ser att vattnet var alldeles brunt,
tanken blir så klart,
Jämarn, var jag verkligen så skitig???
Var har jag varit sen sist jag duschade??
Men det slår mig att det inte alls kunde vara jag som gjort detta,
ringer min älskade far som jag fakstikt hade hunnit prata med flera gånger på telefon,
och lunchat med, efter att inte ha pratat med honom på flera dagar, och ofta långt mellan gångerna...
Men idag har jag tagit igen det!!
Han som fixar allt ringde och kollade med MIVA som sa att de grävt av en ledning...
bara till att spola bort allt skitvatten alltså, inget värre!!!

Men nu, ska jag lägga mig och sova,
Angelina sover här och har somnat för 2 timmar sedan...
ska skjutsa henne till skolan och sen ska jag hem och kanske, kanske städa bort julen,
har insett att jag kommer ha fullt upp alla de kommande dagarna så risken är stor att
om jag inte gör det nu kommer den vara kvar till påsk...
Sen ska jag och Maggan på gymmet igen,
och så förhoppningsvis ska vi laga mat tillsammans och ha myskväll!!!
Är ju sitcom tisdag med!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0