Hej hopp! Här är fullt ös! Har nu jobbat 6...

427678_101505432 (MMS)

Hej hopp! Här är fullt ös! Har nu jobbat 6 dagar i veckan i 2 veckor nu, är lite trött, är ju inte van att jobba så, men den enes bröd den andres död! Igår ringde mina underbara svärföräldrar och bjöd mig på mat, Patrik var i Härnösand och bowla, så jag fick komma själv! Jag blir så glad när de gör det, det betyder så mycket för mig, älskar dem båda, och trivs hos dem, och att de bjuder hem mig på middag utan Patrik det är som att servera ren kärlek på ett fat! Att jag dessutom hade det problemet just då de ringde med vad jag skulle äta gjorde att det inte kunnat komma mer lägligt! Tack fina ni att jag får vara en del av er familj! Sen var det melodifestivalen, som jag såg ensam då Erica skulle sova, Magda skulle på fest, maggan fick hem sin älskade man, Maja var fortfarande sjuk, och Patrik hade pokerkväll här hemma med grabbarna. Skön kväll trots allt. Idag ska jag städa, åka spinning, och kanske bjuda min man på alla hjärtans dag middag!?


Kommentarer
Postat av: lisbeth

tack snälla för dom fina orden du är så himmmmmmla gullig ingen konst att bjuda på mat när gästen är så tacksamm kram

2012-02-12 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0