Slänger in ett inlägg

Helgen har varit hektisk,
Patrik åkte till stockholm i torsdags så då fick jag ju lov
att hitta på massa saker för att inte sakna honom för mycket,
torsdag efter jobbet fick jag mat hos Magda, sen åkte vi till mig så jag
fick frisöra henne lite, och så såg vi Burlesque och hade det mysigt!

På fredag så jobba jag hela dagen, började så klart med gymmet,
börjar bli en vana snart..;)
Sen så köpte jag mig en burgare och åkte till stallet till Erica och Viola där jag spenderade resten av
kvällen med att promenera, bandagera och bara umgås!

På lördag jobbade jag också,
sen åt jag på Restaurang med finaste Erica,
vi for till stallet en sväng och sen hämtade jag Angelina för lite lördagsmys,
hyrde Barbiefilmer och åt chips!

Söndag åkte hon och jag till gymmet,
sen åkte vi till Linda och Erik och umgicks lite,
blev lite flanering i butiker och sen linchdag (Lunch/Middag) på Safari.
Avslutade med SnickersCheeseCake hos Linda innan jag skjutsa hem maggan och Angelina
och tänkte ha filmkväll själv,
var dock för trött så jag la mig tidigt men kunder inte somna,
så pratade med Erica till 23 tiden...

Idag har jag gått ut och gått en sväng,
sen hämta Erica mig och vi drog till stallet en sväng,
till saken hör att Viola, Ericas häst, fick tarmvred för några veckor sen,
och behöver promeneras och bandageras, och det är ju mycket trevligare att
göra med sällskap, så jag har haft den äran!!
Glad att vi hunnit umgås så mycket, har saknat Erica!

Och ikväll börjar KU igen så det blir full rulle,
och så fortsätter veckan,
imorgon blir det FIN 15-18
och sen faktiskt StripDance på gymmet, ett nytt pass de börjar med,
ska bli superspännande!
Onsdag MUS 14-20 då vi har vipkväll
torsdag FIN 10-18
MUS 18-20
Fredag FIN 14-18
Lördag MUS 10- 15

Så är det ju även dansmaran i helgen som kommer,
är ju sugen på att gå dit,
16 timmars dans tackar man väl inte nej till?? Eller?
Och på söndag ska jag hämta Mimmi och Vincent som kommer
 med flyget till Umeå då!!

Ja ni ser. mina veckor flyger fram och jag hinner inte med nåt,
trots att jag gör så mycket!

Hur har ni det annars då???



Nu längtar jag efter min man,
har faktiskt bakat en äppelpaj åt honom när han kommer hem!!!
Snart är jag hel igen, och inte lika rejält sällskapssjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0