Kalaset

Hejsan!
Nu kommer det lite bilder från i söndags då vi
hade kalas för Angelina som fyllde 7 år!!



Pappa, Maria och Kajsa



Dags att duka fram!



En glad 7 åring





Cupcakemonsters som jag och Maggan bakade på söndagmorgon
riktigt goda



Farfar och jag



en del av kalasfolket, det var fullt upp resten av dagen
så hann inte fota så mycket mer av gästerna,
men Heidi och Maja kom, Mamma och Kjell, Eleonor,
Johan och Magdalena kom också.




Angelina fick Zuh-Zuh pet av mig och Patrik och mamma,
små hamstrar som spriger runt själv,
och självklart en frisörsalong till!



Resten av söndagen blev det riktigt mys..
Johan och Magda stannade hela kvällen, och vi låg alla 4 i soffan och bara chillade..
supermysigt, har saknat Johan så det var roligt att han kom!
Han var ju alltid nere hos oss förr då vi bodde under honom,
och både han och Magda är såna lättsamma människor,
man kan bara ligga och slötitta på tv tillsammans,
och det är så härligt!!!
Riktigt kul!



Och självklart pizza!!
Sen åkte Johan och Magda stannade kvar och såg på film med Patrik,
själv somnade jag i soffan!

Men som sagt, riktigt härligt,
och jag är glad att jag träffat Magda,
underbara människa!



Jag färgade håret på mamma med,
se så söt hon är!



Och resultatet, min vackra mamma!!!




Så har jag packat, men inte packat ner sminket än...
åh vilken ångest att packa för 2 veckor...
hämtade biljetterna igår,
börjar känna mig lite stressad,
och osäker, vet ju inte hur nåt kommer gå till,
jag hade så gärna haft någon med mig som åkt tidigare..
Patrik är nog inte till någon större hjälp...
tur att allt redan är fixat med flyg, transfer och allt...

men nu ska jag ta och hänga lite tvätt,
städa lite, vattna blommorna och göra i ordning allt så det är
lätt för maggan som offrat sig för att sköta katteran att fixa allt.
jobbar till 18 ikväll,
sen ska vi till Lisbeth och gratta henne,,
sen ska vi på inflyttningsfest hos Heidi och Maja,
så efter jobbet i morgon åker vi till dalarna!

Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0