inga bilder

för så klart nu då jag äntligen hade tid att lägga in dem så glömde jag
kameran på jobbet igår kvälll
blev en heldag kan man säga,
for på gymmet 6.30
sen for jag direkt till jobbet för att jobba hela dagen,
och lite till eftersom det var tjejkväll!
så jobbade till 21.00
då drog jag och Magda till MAX,
kändes som sista måltiden eftersom jag inte har möjlighet att träffa henne
som det ser ut, innan vi åker,
kosntigt att inte träffa henne på 2 veckor,
vi har ju som hängt var och varannan dag åtminstone lite grann...

Men känns fantastiskt att få åka iväg och få vara med min fina man,
som jag saknat...
vi brukar ju alltid bo på hotell, typ 3-4 gånger per år bara för att göra något tillsammans,
det är ju som vår grej, men det har vi inte gjort sen vi gifte oss nu...
och jag känner att jag saknat det, vi hade ingen semester tillsammans heller,
så vi har verkligen inte gjort nåt tillsammans egentligen under detta år...
Men nu, 2 hela veckor vi ska spendera tillsammans!!
Känns helt underbart!

Och ska bli så kul att få träffa familjen Garnäs-Wennberg
få mysa med fina Therese igen,
och få lite kvalitetstid med Patriks syskon!

Och sen, få lyxa riktigt på kryssningen!!!
åååh, kan det bli bättre???

På tal om resa,
kanske är dags att packa lite??
Har inte ens börjat och jag måste ju packa 2 väskor!!
en sverige väska för kallt väder och en kryssningsväska för varmtväder!!
Usch, det är jobbigt att packa för 2 veckor!

kan bjuda på lite bilder från mobilen



tre knäppgökar i en bil tidigt på söndagsmorgon...

hade en supertrevlig kväll med några av grabbarna från den goda tiden på
PEAB, det är verkligen underbart att vara med grabbar,
och jag saknar att jobba med dem, så okomplicerat,
inga krusiduller och en helt annan jargong!

även om jag har kul med tjejerna på jobbet och jag är glad att
träffa dem, så saknar jag det såå,
och jag saknar att jobba fysiskt,
jag saknar att jobba 7-16
jag saknar att inte behöva sminka mig varje dag
och ha nya kläder på mig,
även om jag älskar det,
så gillade jag ändå mitt liv som plattsättare,
och även om jag älskar att gå till samma butik
varje dag och exakt veta vad jag ska göra,
så skulle en heltid slå det ändå!
hatar att vara hemma och inte ha något vettigt att göra,



Så lekte jag frisör på mamma, klippte och färgade det
så snygg hon blev!




Någon som vill ha äppelkart??
Finns en hel hög ute vid trädet nu,
bara komma och hämta



Kommer sakna Erica också,
min fina vän som precis som jag ofta inte verkar få tiden att
räcka till,
här var vi ute och gick med Viola efter att hon opererat tarmvred!
Är glad att jag har henne, som alltid finns där,
trots att vi inte lika ofta ses!



En av sminkningarna jag gjort i veckan



Så hade vi stans snyggaste skyltdockor igår!



Nä  nu måste jag verkligen börja packa lite!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min gamla biiil!! :D Saknar den nästan lite ;) På samma bild verkar dina missar i full fart med att jaga bort en inkräktare ;) hehe.

2011-09-30 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0