Anna och Kristoffer

Var ju på Bröllop i lördags!
Så fantastiskt fint!!
Det är så härligt med bröllop, så mycket kärlek!
Jag skulle lätt göra det igen med Patrik!

Men denna gång var det Anna och Kroffe som skulle knyta kärlekens band,
jag tycker det är så fint,
så fantastiskt att ta det steget och verkligen lova varandra evig kärlek!





Jag och den otroligt vackra bruden!



Brudvalsen Barfota till 'jag är en fattig bonndräng'



Vilken prinsessa!



Såklart otroligt snyggt sminkad!



Finaste Brudparet!!!
Åh jag är så glad att jag fick vara med på er stora dag,
och få träffa alla era mysiga vänner och otroliga familj!
Vi hade en superkväll och hoppas verkligen att ni hade det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0