lycklig

Hej hopp alla fina

Önskar att ni kunnat hoppa i mina skor för att känna alla
de härliga känslor jag har just nu..
efter att fått vara med Patrik i 2 veckor och verkligen fått umgås,
och fått se honom klä upp sig varje dag,
han är bara så otroligt snygg!!!
Och att han sen är så fantastiskt snäll och omtänksam,
ja jag känner mig som 16 och nykär igen!!
Verkligen den bästa bröllopsdag man kan tänka sig!
Hoppas att vi kan locka fram denna känsla varje bröllopsdag!

Sen så har vi ju den fantastiska lycka som fyller mig nu när
man börjar vakna på morgonen och det är minusgrader ute,
det finns julsaker i affärerna och jag har julmust i kylen!!
Åååh, vad jag längtar till julen!
62 dagar kvar!
Tyvärr så är det första året nånsin jag inte ska få fira jul med Angelina,
och det känns tråkigt, för hon var ju min lagspelare,
som också älskar julen, och jultomten och alla julklappar!

Jag har ingen speciell barnlängtan i vanliga fall,
klart jag vill ha barn, men ingen panik,
men på julen, då önskar jag att jag redan hade 5 barn som jag fick
skämma bort och som delar min julglädje!

Man kanske kan vara fadder på julen,
åt barn som inte får fira jul, eller har problem hemma,
det skulle passa mig utmärkt!!!

Alla fall, har kommit på att jag måste köpa en större julgran i år,
för den jag har är så liten, och vi har så högt i tag så jag kan lätt ha en 210 cm lång!
och så vill jag köpa massor av vita och silvriga julkulor
som jag kan klä den i!!

åh, det kommer bli så fint!



Men nu ska jag fortsätta byta gardiner,
vika tvätt och städa lite innan jag ev ska jobba idag,
får se hur det blir som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0