hej hooopp

Hur har ni det??
Gottar er i våra semesterbilder fortfarande??

Själv sitter jag här,
njuter av frosten jag ser ute
och lyssnar på julmusik!
Åh vad jag mår bra då, det är verkligen som helande
medicin för kroppen min!
känner på mig att det blir en bra jul iår
trots lite tajtare budget, inte lika många att fira med,
men med min nya gran jag ska köpa,
så kommer det nog bli riktigt bra!!!

Så fyller jag ju år med,
och då får jag ju förhoppningsvis träffa alla!!



Tyckte ni också behövde lite julkänsla!!

Ska in till stan med maggan sen,
se om vi ska planera ihop en maskerad...
någon som är sugen att komma???
Sen jobbar jag 15-18

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0