tisdagmorgon

Hej hopp!
här är man ledig i dag,
funderar på att bära in en pall pellets om en stund,
var faktiskt på gymmet igår,
allt för längesen jag var där men så skönt det var!!
Känner mig som en ny människa idag, fulladdad!
Ikväll ska jag och Magda på Stripdance och förhoppningsvis bodybalance efter det,
varför inte köra fullt ut då man lix är där??
Här ska vi få ordning på vardagen igen!
Inget dricka och godis utom på lördagar, och söndagar,
och se till att göra lunch med på jobbet,
och träna regelbundet igen!
måste ju få plats med all julmat!! ;)

Åh vad jag längtar tills det blir kallt ute,
varje morgon frågar jag patrik om det är frost ute...
men icke,
och jag vill så gärna ha snö till advent, tur det är någon vecka kvar!!!
Hade ju sett fram emot en lik vinter som förra året då snön kom redan i oktober och låg kvar!



En av mina favoritbilder,
strax innan jul, Maggan hade precis flyttat hem från stockholm,
och jag berättade för henne att vi skulle gifta oss,
hon var den första som fick veta det,
och det snöade jättestora flingor, vi gick på
stan för att kolla på julklappar.
Ja det är en bra bild med fina minnen!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0