söndag

Svar på kommentarer:
Maggan
, byxorna hade spruckit på jobbet igår, Magda säger:men vännen, vad har du gjort??? Vänd dig om!
och jag tror jag fått en fläck som vanligt, men så säger hon att jag har ett hål,
mitt på rumpan, typ 10 cm långt!
Som tur är hade jag svart blus som jag stoppat in i byxorna som täckte hålet, så det var ingen som
såg det...
tills sista kunden då jag skulle plocka upp pincetten från golvet och vi båda hör ´riitsch´ och vips
var hålet plötsligt dubbelt så stort och så nu syntes det, mina fina trosor gjorde entre´!

Sen när jag skulle sätta mig i bilen så sprack de ner till knävecket!!
HAhaha!
Ja vad sa man säga, det var inte ens tajta byxor,
måste varit någon miss i tyget, för det var inget ställe som det brukar slitas på!
Men vad kan man begöra när man köper byxor för 50 kr??

Maggan: ja men det är ju en ´Maggan´att tappa bort saker,
men rättelse på den, för jag har hittat mina hörlurar så jag behöver inga nya i julklapp!!!
Och maggan, dina ligger här hos mig i en påse och väntar!

Marie: ja jag älskar te, och kan dricka det jämt!
Och After Eight te var fantastiskt gott, vad tyckte du om det??

Lisbeth: Hahah nån matmora lär jag nog aldrig bli!!
Men såna enkla, snabba maträtter kan jag nog
offra mig för!!


Så igår blev det Ryttargala!!
Jag följde Erica som moraliskt stöd när hon var nominerad till ´Årets Slitvarg´ på grund
av allt som hänt Viola under året och hur hon kämpat på och fått Viola helt återställd!
Hon är helt fantasisk min vän, Erica, och många stunder beundrar jag hennes
vilja och envishet och gåva att ge kärlek och omtanke till alla!
Det blev en mycket trevlig kväll, trots att jag inte kände nån egentligen,
och alla verkligen märkte att jag var där och undrade vem jag var,
men det var supertrevligt, god mat och bra sällskap!



Fina Erica som jag sminkade och fixade lite lätt i håret!
Var ju galaklädsel!!!



Så glad att du är min vän,
du finns alltid där, och jag är alltid välkommen, trots att vi
kanske inte ses så ofta emellanåt!
♥soulmates♥

nu ska jag göra mig i ordning för att åka till stan med maggan en sväng,
sen ska vi till Linda och fika födelsedagsfika,
för min allra bästa storasyster fyller faktiskt år idag!!!

Så ikväll så ska vi förhoppningsvis ha filmkväll med Erica och Anders!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej. Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte smakat det än. Har ingen tesil eller något att använda... Blir till att önska sej en till Julklapp så jag får smaka den då

2011-11-21 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0