önskelista

kommit på några fler saker jag önskar mig...

Te som smakar After Eight
(drack det i Tranås, supergott!!)

Nya träningskläder
(presentkort på stadium eller HM kanske?)

Nya hörlurar till mobilen
(har gjort en Maggan och tappat bort dem,
skulle gärna ha nya rosa fina med diamanter som finns på
Claes Olson)

Fast det jag önskar mig allra mest är att ALLA mina
vänner och min familj ska kunna komma och fika hos
mig på min stora dag,
älskar att få träffa er lagom till jul och få rå om er lite!
Så den allra bästa presenten är om ni alla kan försöka komma förbi en sväng!!
Jag kommer sluta kl 15, så efter det blir det öppet hus!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: maggan

kul att "göra en maggan" så självklart ska vara att man tappar bort nåt, haha!

mina hörlurar ligger uppe hos dig nånstans:P

2011-11-18 @ 11:44:54
URL: http://so-square.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej...ser att du önskar dej after eight tee... det har jag hemma... och jag är inte ens en tee drickare.. förstår inte varför jag köpte det...

/ Marie

2011-11-19 @ 00:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0