Japp, jag fick lov att prova! Jag som egen...

2011-11-17_08_22 (MMS)

Japp, jag fick lov att prova! Jag som egentligen inte alls gillar fil, men denna var faktiskt god, lite sur, men jag gillar den! Julkänsla! Ska strax dra till jobbet, sitter och gör en fuktmask nu då jag var på apoteket igår och mätte om mina värden av fett och fukt i huden, och det visade att Jag inte alls längre hade överkonsumtion av sebum som gör att Jag blir blank, men jag var fortfarande torr! Tycker det är jättebra produkter och jag märker stor skillnad! Sen ska jag jobba en stund och sen hem och städa, kanske bära Pellets och sen ska jag göra middag till Patrik! Första receptet i min kokbok som jag fick på bröllopet, gullans Tacosgratäng ! Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till det går säkert bra.

2011-11-17 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0