fler bilder

Hej hopp!!
Har fått nya bilder från showen,



Otroligt snygga modeller!
Så kul med dessa bilder med, då har man ju bra inspiration till nästa show!



Så en till snygg bild på mig och johanna!
Lite julkänsla, ja tack!!

Nu ska jag blogga lite på vår andra blogg, sen är det jobb hela dagen och kvällen,
väntar med att sätta upp alla jultomtar till helgen för då har jag lovat att Angelina ska
få sova här och vi ska julpynta....
Men jag saknar mina tomtar....
men det är ju snart lördag!
Annars händer inte så mycket, dagarna snurrar på och jag jobbar mest..;)

Patrik ska kanske åka till Krokom och jobba från och med måndag,
så det betyder att jag kommer vara ensam måndag-torsdag hädanefter,
så är det någon som känner för en sleep-over och vill
vara mitt sällskap så har ni mig här!!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0