Valborg

Hej hopp!
Hade en kanonkväll med Familjen Sjöquist i lördags!
Riktigt trevligt med massor av mat!

Här kommer lite bilder



Ja så blev det inte så många fler bilder som var nåt att se,
mest suddiga och mörka bilder på grund av elden!

Men som sagt, Tack för en fantastiskt härlig Valborg!



I går så var vi och myste med Familjen Andersson,
alldeles för längesen vi var där,
gillar dem så mycket!
Fick både lunch och nybakad äppelpaj!

Sen blev det inte många fler knop den dagen,
var som slut efter lördagen...

Så har jag en lång vecka framför mig,
jobbar mån-fre 10-18 på FIN
och lördagen på MUS,
så full vecka med andra ord, längesen nu,
kommer vara helt slut på lördagkväll!

Men det känns kul ändå!
typiskt bara att Patrik blev hemma just denna vecka,
då jag jobbar alla kvällar så jag ändå inte hinner se honom så mycket..

men men...
nu ska jag ta och hänga tvätten!
och lägga mig tidigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0