hjärtat



Kärlek
Lycka
Glädje
Vänskap
Stolthet
Beundran

Ja det är mycket jag känner när jag tänker ¨på Patrik, min underbara man!
Han är allt för mig och ger mig så mycket i livet!
Den perfekta mannen för mig,
visst finns det småsaker jag gärna ändrat på,
men det är ändå honom som han är jag vill ha,
han som jag vill ha vid min sida för alltid och som gör mig glad!
Och idag så är det 98 Månader sedan vi blev ett par,
och det har varit en underbar tid med honom!
Hoppas att vi har en lika härlig framtid ihop som vi haft hittills!

Jag älskar dig Lars Patrik Nylander!




Och ett stort Grattis till min älskade Farfar Kalle som fyller år idag!
En fantastisk dag att fira eftersom just han föddes,
och att just han är min farfar!!
Skulle inte kunna få det mycket bättre,
han inspirerar mig till så mycket,
och bakar underbar sockerkaka!!

Jag är verkligen lyckligt lottad som har så fina farföräldrar,
för självklart har jag en underbar farmor också!!
Älskar er båda otroligt mycket!!


Kommentarer
Postat av: s-mor

helt underbart skrivet

2011-05-10 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0