god morgon

hejsan!
dålig uppdatering nu, jobbade heltid förra veckan,
plus lördag, och direkt då jag slutade kl 15.30 så åkte jag till mamma och
slängde i mig lite mat, sen 16.00 åkte jag till Linda och sminkade och fixade henne i håret,
kl 17,00 så åkte jag till Mosebacke för att sminka Isabelle på hennes möhippa!
Kul att få vara med!
Sen åkte jag hem, hämtade upp Maggan så Spela vi lite kort,
tog fram cyklarna och cyklade till kiosken lite längre bort,
så blev vi kvar där ett tag, pratandes stil och pojkar med han som äger kiosken.
Sen så kom Erica med två söta tjejer, Therese och Lisa
och vi hade en riktigt härlig kväll allihopa!
grabbarna satt i tvrummet och drack öl medan vi pratade på
som ett annat gäng hönor..;)
Trevligt alla fall!!

Nu väntar alla fall jobb, lika mycket jobb denna vecka,
fast nu jobbar jag på FIN mån, ons, fre
och på MUS tis, tor och lör
heldagar,
plus att jag ska ha en möhippa på
FIN på fredagkväll!
Så blir mycket jobb denna vecka med,
så uppdateringen kan fortsätta lite dålig..

Känns lite tråkigt att jobba hela sommaren om det kommer bli så här fint väder,
men tur att det är ljus så länge på kvällarna..!
så blir det ju lite mer pengar också...;)
Och så blir det ju Bröllopsresa i Oktober! 

nä nu ska jag snygga till mig lite!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0