tjena betti spagetti

Tjoho!!
Sitter och vräker mig i soffan efter ett grymt pass Body Pump med Magdalena i kväll...
orkar man upp ur sängen i morgon är jag impad!!

Men skönt att komma igång med den träningen med, det är så mycket mer inspirerande
när man har nån som står och säger åt en att ta i lite till.... en gång till..;)

har jobbat på Fin idag...
dock fick jag tråkiga besked då Mariann inte hade råd att ha mig lika mycket som det var tänkt,
så hon fick lov att plocka bort timmar från mitt schema.. så det kändes ju surt..
men vad kan jag göra?
vet ju att det kommer rulla in mer timmar ändå, alltid nån som behöver byta eller
blir sjuk...
Men ändå inge kul att inte ha sitt schema som jag ändå kände mig ganska nöjd med...

men men, så ringde Veronica från Kramfors och undrade om jag kunde komma och hålla lektioner för
ettorna den 6 april då de skulle ha studiedag så de behövde en vikarie...
Så det var ju superkul!!!
Ni se, det löser sig alltid, blir kanske fler såna tillfällen??

Så åker ju Patrik till Östersund snart och jobbar,
och då blir det ju en slant extra, så det var kanske tänkt så här??
Det ska alltid jämna ut sig??

Ja ja.. om det är nån som har ett extrajobb över så är jag öppen för förslag!!!

Men i morgon är det klubbkväll alla fall!!
Nåt kul att se fram emot!
Jobbar på Fin 10-15 och sen på klubbkvällen,
så blev ju helt plötsligt ledig mitt på dan där...

jaja.. älskar nya frillan alla fall!!
Bilder kommer sen.!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0