klubbkväll

Hemma igen efter en halv dag på FIN och en klubbkväll på MUS,
riktigt bra dag får jag väl säga, trots allt...
Fick min deklaration i dag alla, det går bra nu kan man säga,
kommer överleva även om jag får jobba lite...

Men grym träningsvärk i dag alla fall,
mest i benen, inte så jag inte kan göra nåt, men det känns att jag gjorde nåt igår..;)
Ska nog ta mig på gymmet i morgon bitti med, innan jag börjar på FIN.

här är nya frillan alla fall!



grymt nöjd med färgen alla fall...
och klippet så klart,
anna är så otroligt duktig!!!

Nä nu ska jag se på Greys!



God kväll!

Kommentarer
Postat av: syster

Hemskt snygg blev du ju! Tänkte om du kanske vill ta och framkalla fyra bilder på angie sen i lagom tid till torsdag om du har färg över också, puss!

2011-03-31 @ 16:09:27
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0