Hejsan!

Försöker hela tiden blogga med mobilen,
men det verkar inte alls vilja vara med..
Så har jag ju bara stationära datorn att sitta och blogga med,
och det är inte lika frestande som när jag hade den bärbara då jag kunde
se på tv samtidigt....;)
Multitasking you know!!

Haha!
Ja här sitter jag alla fall nu,
har jobbat på FIN från 12 idag, innan det hann jag med en sväng
på stan med maggan och angelina

Så for jag och hämtade Patrik efter att jag slutat,
också åkte vi faktiskt hem och åt mat tillsammans,
sen åkte han tillbaka till garaget!
Nu är jag lycklig!
Det är ju så jag vill ha det,
jag vill ju bara få en liten stund på dagen tillsammans med honom ,
och få prata om dagen och allt som hänt,
och få äta god middag med honom!!

Så nu sitter jag här,
försöker få ordning på musiken i mobilen,
och tänkte jag skulle blogga lite!

På torsdag så åker jag till min älskade Therese i Tranås,
blir en lång resa med många byten,
men vad gör man inte för att få tillbringa ett dygn med henne??
Ska bli så kul att få kramas lite!!

Sen så åker jag ju vidare till Malmö på fredag,
till min Mimmi som äntligen ska få bli fru Meier!!!
Jag är såå otroligt glad över att få åka dit och få delta i deras stora dag,
och som jag längtat efter att få åka dit,
att det verkligen gått 2 år sedan sist är svårt att förstå,
men det är ju så långt,
så man gör det mycket krångligare än det är...
går ju bra att åka dit bara över en helg!!

Det ska bli riktigt skoj!!!

så kommer jag hem på tisdag morgon igen!!!
Så kan hända att det blir ett litet glapp där igen i bloggandet.
men jag hoppas på att få ordning på mobilbloggandet!

Ledig i morgon,
fast då har jag lovat att kakla ett kök hos christer och mona,
ärligt känns det lite pirrigt, har ju inte kaklat på ett år,
men det är nog inga problem alls!
Kul att få hålla på igen, med risk att få mersmak....

Men jag tycker faktikst att jag har det riktigt bra nu
som jag har det!!!

Sen hade jag på nåt sätt tänkt hinna med att luncha med Maja,
äta middag med Patrik,
vara med Angelina,
se film med Emelie
och leka trädgårdsmästare med mamma..!

En ledig dag och man lyckas boka in allt på samma dag????
Tycks ju ha hur mycket tid över som helst så fort jag är helt ledig...

så ska jag fortsätta lyssna på
THE BASEBALLS nya skiva!!!
Helt underbara grabbar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0