Var på olearys igår med Erica och alla hen...

2011-06-29_23_40 (MMS)

Var på olearys igår med Erica och alla hennes stallvänner, riktigt trevligt, kul att få ett ansikte på dem , har ju hört henne prata om dem så mycket men aldrig träffat dem! Först blev det mat på Il Padrino och sen gick vi till olles! Jay skulle ju vara där , men efter att ha väntat i en oändlighet och han äntligen kom och det blev sjukt varmt och trångt så tappa jag suget lite.. Så min underbara man fick komma och hämta mig! Just nu sitter jag på altanen och njuter lite av sommaren! Börjar kl 12 så tar det lite lugnt.


Kommentarer
Postat av: sirwilliam

men adda min face



Sirwilliam Wernerwix

2011-07-05 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0