städa, julklappar, jobba, julklappar, baka, slå in julklappar...

Ja det har varit en lång dag idag,
skulle egentligen börja kl 14, men blev 12,
hann städa lite hemma, ja plocka undan lite alla fall,
sen hann jag fixa några klappar,
sen blev det som sagt jobb,
sen nån klapp till,
sen blev det baka lite till inför morgondagens klubbkväll!
Passa på att komma dit och göra bort några klappar,
20%på hela köpet!

Nu sitter jag här, väntar på att Twighlight ska börja,
så ska jag se om jag orkar se den..
Är egentligen ganska trött,
men så tråkigt att sova ensam..

Så höll jag på att skita på mig när jag kom hem idag,
var helt säker på att det var någon som höll på att bryta sig in i huset!!
Hade hört att det var inbrottstjuvar i farten,
så när jag kommer in i huset hör jag världens duns, skrap och slag, på altandörren,
lät precis som nån försökte få upp dörren och slet i handtaget,
livrädd så går jag av nån anledning ändå dit och kollar,
och ser att det är Tequila! !
De hade varit ute hela dagen, stackarna, och hon ville väldigt gärna komma in,
men jag har aldrig varit med om att hon hoppat på dörren förr, inte ens att hon skrapat på
dörren....
Men blev väldigt glad då jag insåg att det var hon!



Min luciasminkning!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe ja katter kan vara ganska skrämmande djur ibland! ;)

2011-12-15 @ 09:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0