Måndag

Hejsan!
Nu är det måndag igen, och bara 19 dagar kvar till jul!!!
igår var vi på julkonsert där Linda sjöng, otroligt mysigt,
bara en massa gamla jullåtar som jag också sjöng när jag var med i Anundsjö Gospel,
härliga minnen!

Så har ju som sagt Angelina varit här i helgen,
igår gjorde vi ett pepparkakshus,
ska lägga upp en bild sen.. ;)
Det luktar pepparkakor i hela huset tycker jag...
Mys!

Patrik åkte till Krokom tidigt i morse, så numera är jag gräsänkling...
tråkigt men samtidigt så är det ju bra med de pengarna,
och han kommer ju hem på torsdagar...;)
vi hinner ju egentligen inte umgås så mycket ändå på vardagarna...
skillnaden är ju när man ska sova...

Men men, Jag ska strax dra till Willys och handla,
och se på Rusta eller Jysk om de har ett snygg överkast till vår säng.. Limegrönt känns inte så
juligt...;)

Ska se om jag svänger förbi hos mamma och hämta lite mer tomtar...;)
och julgranen!
Ska nog sätta upp den i veckan, för mer myskänsla!


Sen blir det jobb och KU




Bjuder på en julbild sen vår biokväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0