Saknat mig??

Nä nu när jag tar tag i mitt liv med att äta riktig mat,
och träna, inte så mycket godis,
så kan jag väl lika gärna ta tag i bloggen...
Fast verkar inte som att ni saknat mig allt för mycket heller...;)

Har jobbat mycket, festat massor, umgåtts med underbara vänner,
varit med familjen, njutit av livet kan man säga,
det går bra nu! ... fortfarande kanske, har varit en konstant känsla otroligt länge nu!

Igår var det 2 år sedan Patrik friade till mig,
så vi hade mysig kväll tillsammans,
början på SPA, som så klart hade sjuk personal så det blev inga sittningar,
men vi fick gå in gratis i stället så gjorde inte så mycket,
sen var vi på Il Romanos och åt underbar mat,
och avslutade med bio, Green Lanthern!!
Supermysig kväll!!
Älskar verkligen att umgås med min man, ser så fram emot vår bröllopsresa!

värdelöst att försöka lägga upp några bilder med denna dator!!!
Tar ju evigheter!!
Ska se om jag kan fixa det sen!

Kommentarer
Postat av: maggan

jag har saknat dig:) ni får fixa tillbaka den bärbara snart! jag tycker ju om dina bilder

2011-08-12 @ 11:03:38
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0