Hallå!

ska se om jag kan få in lite bilder igen
här på bloggen,
som sagt så finns det mycket roligare saker att göra än blogga,
speciellt då jag måste sitta uppe och blogga och inte kan se på tv samtidigt..;)

Men det är bra med mig,
livet leker,
 längtar efter stockholmstripp med Mamma, Maggan och Angie den 24 augusti,
fortsätta den trippen med att Maja, Magda och Lina kommer ner och vi kör Kick Off den 26e,
längtar tills Mimmi och Vincent kommer upp den 11 september,
och till bröllopet den 17 september,
och längtar riktigt mycket efter vår Bröllopsresa i Oktober,
då vi tar en vecka ledigt innan för att köra roadtrip,
förhoppningsvis dalarna-eskilstuna-linköping-tranås-stockholm

Japp har mycket att se fram emot!!


Kommentarer
Postat av: REBECCA

Tack så mycket! Fin blogg du också.

Du är ju jätteduktig på att sminka!! :D

Men vi får se, hur mycket kostar en sminkkurs då?



Vars hittade du min blogg sa du? :o på make up stores höstkollektion? det har jag inte sett :o haha, vars? :)

2011-08-03 @ 11:39:51
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0