Vilken dag!

Började dagen med lite sockerkaka som Ericas mamma hade bakat,
supergott och verkligen en hit kl 5,00 på morgonen!
såg på tv till kl 8.00 då jag tog med mig katterna till veterinären och tog bort stygnen.

Hade ju tänkt ut och cykla, men det blåste så mycket...
Så kom mamma hit och hjälpte mig att bära in all Pellets,
sen slappa vi på altanen med lite fika och hade det bara bra!

När Angelina slutat skolan så hämta vi upp Maggan och Angie och satte av mot
Sollefteå!
Där fick vi oss mat och sen strosa vi bara runt i de få butiker som
finns där!
Köpte mig 3 nya läppglans från Maybelines nya serie med billiga produkter,
jättefina färger!!

Så nu är jag hemma igen,
super irriterad över att 3:an och 5:an inte har någon som helst mottagning förutom då
det blir reklam, då är det ju så klart superbra bild!!!
Jag hoppas så att det är blåsten som gör det,
men tycker det verkar så konstigt!

I morgon är jag också ledig,
då ska jag och Angelina mysa, hon ska sova här så jag slipper vara ensam,
så vi håller tummarna för fint väder så vi kan cykla,
och så ska vi nog till Magda och äta mat.
Mycket bra planering!

Hoppas att jag och pappa kanske kan fixa sänggaveln i morgon med,
så har jag nåt kul att pyssla med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0