vilken dag

Åh jag blir så glad när jag loggar in och ser att både pappa och mina två småsystrar
har kommenterat min blogg!
Superkul!

Cyklade till farmor och farfar, tog bara 35 min!

Väl där fick jag lite lättare fika och sen bjöds det på lunch!
Var där några timmar och bara njöt,
jag älskar verkligen min farmor!
Nu var ju inte farfar hemma, så hann inte umgås med honom med,
men älskar honom jättemycket med!
Är så glad att ha dem i mitt liv,
att de kunde vara med på mitt bröllop som vi alltid pratat om.

Sen cyklade jag hem, och då plocka pappa upp mig precis innan sista uppförsbacken,
han hade med sig skivan till min sänggavel som jag gjorde klar med Angelinas hjälp tidigare idag.

Hämtade henne efter skolan, sen har vi pysslat på,
cyklat, köpt glass, bakat, som tyvärr inte blev så lyckat men de blev goda alla fall..
sen var vi till Magdalena som bjöd på mat!

Ja jag klagar inte, jag har det verkligen bra!

I morgon är jag också ledig, ska följa Angelina till skolan,
kanske luncha med pappan,
funderar på att kratta ute och göra fint,
sen ska vi till Moster och gratta henne i efterskott.

Har haft en supermysig dag alla fall,
och angelina verkar också haft en bra dag!

Nu är vi duschade och snygga och hon ligger i sängen medan jag ska se desperate houswifes innna jag lägger
mig i min nya säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0