Roadtrip.. again

Hejsan alla!
Ledig i dag igen, så efter att jag dammsugit huset och tvättat lite så drog jag in till stan med
Maggan, först på Boom och drömde mig bort i altandrömmen!
Boomplädar, kökssoffa, kista att ha plädarna i, kuddar, ljuslyktor, spel och massa annat kul jag
kan tänka mig att inreda med där..
Någon som har lust att bidra?
Presentkort på Boom mottages med stor tacksamhet trots att
ingen födelsedag är i närheten..;)

Sen in en sväng på stan,
fick med mig 3 böcker,
nu då man kan sitta och mysa på altanen så kommer böckerna fram igen...
skulle haft en riktigt mysig stol eller hängmatta på altanen där jag kunde läsa..

så fick vi för oss att åka till Umeå, så kl 14,00
drog vi vidare till norrligare breddgrader,
strosa runt lite och hade det gott,
ett besök på Donken och Ica Maxi,
sen var vi klara för hemfärd,

Väl hemma kl 20,00 så satte jag igång med ett försök att paketera alla
löv i säckar, jädra pest eller kolera..
antingen så står man och kämpar att sortera ut varenda liten pinne ur lövhögen
för att det ska vara lättare att kasta i säckar,
eller så krattar man ihop småpinnar med lite snabbt
och får i ställer bli irriterad över att det ska vara så svårt att få ner alla löv
då pinnarna styper i påsen!!!
fyllt 8 säckar nu, och minst lika mycket kvar.!
Nån som vill komma och förbarma sig??

i morgon så drar jag till Härnösand och jobbar på
FIN där, hela dagen, ska bli kul det,
få lite nya kunder och visa hur flexibel jag är..;)

men nu ska jag ta och lägga mig snart,
har precis druckit upp mitt nya te, jordgubb-vanilj, som skulle vara bra att dricka på
morgonen, och så köpte jag hallon-lakrits som skulle vara lite mer uppiggande..;)
Jag älskar teboden, skulle så gärna ha en här med!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har och även jätte fin smikning. Vilksa skuggor har du använt dig av?

2011-04-27 @ 13:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0