Nya skor

Hej hopp!
Som sagt blev en heldag med mamsen idag,
vi strosa runt lite på stan, hittade mig ett par perfekt skor att jobba i



Fick dem av mamman!

Superhärliga och snygga, små och nätta liksom.
Jobbade på Fin först, riktigt kul dag även om det bara var 2 timmar,
de har fått in massor nya snygga bikinis och bh:ar...
Mina behov blir så stora!

Sen så hade vi Landstinget på gruppkurs ikväll på MUS,
så fick jag mig ett litet personalkit med produkter från nya kollektionen,
så nu är mitt shoppingsug dämpat ett tag framöver,
men jag skulle verkligen behöva köpa mig ett par nya svarta byxor,
speciellt nu då jag spräckt två par och ramlade och trasade sönder ett par..

Hemma nu alla fall,
har kokat mig ägg som jag mumsat på,
det är alla fall nåt jag lyckas ganska bra med...;)
ska se Off the Map nu...
Nu då Patrik är borta så vill jag inte lika gärna gå och lägga mig,
så jag märker att jag sitter vaken mycket längre numera!
Så nu när det är ljus så märker jag att jag behöver inte lika mycket sömn.
Saknar att ha honom hemma,
men jag klarar mig ganska bra själv.. får lite mer gjort då!
trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0