mina småtussar...

de mår inte så bra..
mammas älsklingar, helt groggy, morrar åt varann och kan knappt gå..
Tycker så synd om dem..
och inte vågar man hålla i dem heller..

nu har de båda lagt sig i sovrummet och ligger och myser!
Köpte alla fall lite go'mat åt dem, lite leksaker så de ska
ha nåt kul att se fram emot.;)

har varit hos Magda en sväng och fått mig mat och umgåtts lite!!
Det gillar vi!!
kommer nog bli mer sånt när hon serverar så god mat!!
Nån annan som är sugen av lite Sandra sällskap nu då Patrik kommer vara borta så säg bara till!!

har sjukt ont i halsen idag, i morse kände jag mig inte riktigt kry,
som ett vakum i huvudet, och så fick jag ont i halsen..
Men nu är det bara halsen, jämarns Patrik som smittat mig!!
men jag vägrar bli sjuk!!
Har bunkrat upp med Kan Jang, Ipren, Bravo friskus juice med bakterieflora som är bra för imunförsvaret!

Tapetseringen blev inge vidare då tapeten bakom släppte,
så vi la ett lager klister så tar vi nya tag i morgon och fixar till det där tror jag!
Kommer bli riktigt bra när det är klart,
men maggan har det hon gör då hon ska städa inför kalaset på torsdag!

På onsdag åker jag till Kramfors alla fall och håller lektioner för
1:orna då lärarna har studiedag!
Sen jobbar jag på FIN från 15.00.
kommer bli en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0