Kul att kratta

Ja enda anledningen till att jag tycker att det är
riktigt kul att kratta gården (förutom för att det blir mycket finare, man får vara ute i det
fina vädret, och att det faktiskt är lite träning) är alla
fina grannar som vågar sig fram och prata lite.
Lätt en superbra anledning att gå ut och pyssla mer på gården!

Jag som verkligen vill lära känna alla runtomkring mig,
nu är jag närmare mitt mål!

Har varit hos pappa hela dagen,
så åkte jag hem och fortsatte kratta lite,
har tagit bort de där jättestora buskarna som växte bakom garaget,
grannarna säger att det är ett riktigt ogräs som växer där,
så nu ska det bort, men det är sååå mycket!
Måste ju köra bort allt med,
både kvistarna och alla löv!

Men nu ska jag mysa i soffan lite, blir nog tidig kväll ikväll för att ta igen lite timmar,
blev ju ingen sovmorgon i dag heller..;)

är nog ledig i morgon,
så blir kanske en sväng på stan med Maggan och Angelina,
kanske köpa mig ett par byxor till..;)
vi får se vad som händer, kanske blir gardiner till altanen med..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0