knäckt..

Pinsamt...
Har varit ledig i 4 dagar, så jobbar jag nu, en dag, och är helt knäckt!
Men det har varit mycket idag, fullt ös verkligen !
Sminkningar varje timme, och bra drag!

Så nu sitter jag här,
fruktansvärd träningsvärk i ryggen från krattningen igår,
ont i handen i alla blåsor,
värk i benen efter att ha stått en hel dag,
sjukt mätt efter att ha klämt i en hel barnpizza idag,
och trött efter att ha sovit som en prinsessa i natt med min älskade make
som faktiskt kom hem igår kväll,
tur att jag tog och städade!

Patrik drog till Frank och Fredrik och jag sitter ensam,
fast det gör inte lika mycket nu,
då jag vet att Patrik kommer hem,
och jag är så trött så jag orkar inte göra så mycket..:)
I morgon ska jag ta tag i gården lite mer,
röja lite och kanske, om nåt är öppet, köpa nåt fint jag kan plantera?
vet inte, det kanske är för tidigt att plantera nu??

Men har haft en bra dag alla fall,
förutom vissa tråkiga besked,
vill skicka alla tankar, böner och önskningar till
min fina kollega och hennes familj som har det otroligt tungt nu!
ingen familj är värd ett sånt öde,
och man önskar så att det fanns nåt man kan göra!

det är så sorgligt,
jag blir så ledsen och rädd,
men samtidigt lär man sig att uppskatta det man har
och visa hur mycket man älskar alla runt omkring!






Kommentarer
Postat av: s-mor

så fint skrivet ,så sant kram

2011-04-24 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0