Det känns bra nu

Nu känns det bra,
nu har jag fått prata, fått koll och känner mig mycket mer Pepp!

Mycket tack vare min fina familj!
och en tripp till Kramfors som fick mig på topp!
Superkul att få åka dit och visa dem, de bara suktar efter all information och kunskap som
jag sitter inne med och som jag har makten att ge dem...
Superhärlig klass och vi hade 2 härliga timmar med massa sminkningar!
Tyvärr ville de inte vara med på bloggen,
men en klassbild fick jag ta.


.
Gjorde en sotning, en sotning med färg, en dagsminkning + bas, en
färgsminkning.

Superkul dag alla fall!!
Sen var det hem,
hämta Angelina från skolan så mötte vi upp mamma och maggan för lite lunch på Cafe Paris,
sen jobb på fin och gruppkurs på Mus...

Äntligen hemma,
sitter och ser OFF the Map, myser i soffan själv, katterna ligger i badrummet och sover,
och jag behöver faktiskt inte ens ha någon filt på mig idag,
eftersom Patrik inte varit hemma och skjuntat ner pannan bara för att det är varmt ute,
så vi får svinkallt inne,
så nu har jag faktiskt 22 grader och jag bara njuter!!!
Underbart!!
Ska nog sitta och varva ner framför tvn en stund nu,
även om jag säkert kommer somna..
Börjar 15.45 i morgon på Fin,
så ska jag förbereda lite inför maggans kalas.

ska ta mig till gymmet i morgon med, har inte hunnit varit där något i veckan,
så känner nästan att jag saknar det...
Härlig känsla!

och i morgon kommer min älskade hem!
Som jag saknar honom!

Vaknade i natt av att jag hade världens senadrag i nacken,
fruktansvärt vad ont det gjorde!
Som jag grät..
Åh vad jag hade önskat att han var hemma då..
Det är hans fel, jag brukar alltid sova på honom, på hans arm, och nu utan honom ligger jag så
konstigt, kuddarna stämmer inte och jag leker hela havet stormar,
så jag längtar efter att ha honom hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0