Bitter och inåtvänd..

Ja det är jag det idag...
det som jag egentligen älskar har jag inte ens lust att prata om, vill inte göra eller ha att göra med,
just nu känner jag mig bara så bortkollrad, vet ingenting, förstår ingenting och har svårt att låtsas om
som ingenting...
Jag vill bara ha ett jobb!
Ett jobb där jag gör allt jag kan, engagemang och ambitioner, och att jag får upskattning för det
som jag verkligen kan lita på!
Det var så otroligt lättsamt att jobba åt PEAB!!

Miss it!

Var alla fall till Maggan i morse och tapetserade,
jag som inte är nån stjärna på det, men det blev ganska bra trots allt..
Fast med en lättsam tapet som man kan sätta om 3-4 gånger är det ju så klart enkelt även för en idiot som jag ..;)

Så var det ju dags för jobb på FIN 15.15-18.15
och så gruppkurs på MUS 18.15-21.00

I morgon drar jag till Kramfors för att vara Gymnasielärare åt ettorna 10-12
sen jobb på FIN 15.15-18.15
och sen är det gruppkurs på MUS 18-21
en riktig heldag alltså!

saknar min man...
så otroligt tråkigt att sitta här ensam, veta att jag går och lägger mig ensam,
och kliver upp ensam i morgon bitti...
skulle vilja ha honom som vanligt vid min sida,
så jag får berätta om min dag!
ha någon att krama..
tur jag har katterna!!!

nä nu ska jag göra mig klar för sängen!

Kommentarer
Postat av: Syster

fina fina du, det kommer bli bra igen för dig. Det ska bli som det var tänkt för dig, du har allt på din sida:)



och tack för hjälpen, det blev jättefint!

du får komma förbi här nån kväll kanske och umgås, eller att vi kommer till dig, nu när patrik kommer vara borta! älskar dig

2011-04-06 @ 00:37:23
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0